Sunday, August 9, 2009

`` Think Over It ♥ ``



我已經面對事实了。
我不会为了一些事而跟她反面。
放心!
我也不想你为了我而跟她绝交
在学校,我也有朋友啊
只是没有一个能谈的来的‘好朋友’
当我是好友,我但然也当她是好友啦
但是.......
顺其自然吧!

有些东西是不能用‘逼’‘绝交’来解决问题的
是要看那个人是怎样才知道结果
我,现在就用1个星期的时间来看她会是怎样
我不是在making attention或是什么
我是不要失去在我生活里最重要的东西!

Miss Fish可能说的对
朋友有一个也够了
我没说过想放弃我所有的朋友,好姐妹。。。
她们都对我好!
可能我不懂什么是友情吧?

这件事我不懂从几时开始的
应该是我想太多了吧
我真的没想过会变的酱糟糕!
好想变会以前我们F1的时候。。。
6个再一起的生活

她回来了
她说想好像以前酱,6个一起下课。。。
能吗?
当你走了
很多事情都变了
我们6个能好像以前酱一起下课吗?
她说会把其他姐妹们拉回来就每天下课
这样可以吗?
我觉得应该会变得更尴尬吧!
没话题讲!
我们各自有了自己的朋友。。。
难道勉强再一起好吗?

哈!
我不想多写什么
这是我想写出来的
希望你不要介意喔~
朋友之间我不懂要怎样讲或解决
我可以说的是,顺其自然吧!

希望我们的友情能维持到永远 (:

ba0 bei

babes

Friends

This post are in chinese x)
Sorry for those who don't know chinese reading this paiseh
Just want to realese my feelings in chinese
English i not so don't know how to write but say i know larh xD

Stayed home did nothing much but just online from
9am to 3++pm and rest awhile and online xD
Freako aka bro == nagged me for online whole day and said i would
get brain cancer O_O
I was speechless and freako called me to go study ==
I now this situation also don't know can study anot ==
I don't have the feeling to study also x)

I now addicted to online shopping (:
to view lenq lui's blog xP im not les ok ==
They so pretty! ! !
So envy people xDDD
I feel i found my dream.
But i don't think i can fulfill it cause need to take over my father's
business x(
I don't want to take business when im in college.
I feel like taking course and go to acedamic's!

Really hope to fulfill my dreams but now i just need to study hard.

Won't be online-ing this few days cause need to study ==

And that freako might tell my sis about it ==

WHO CARES!

Just only will hear her nag nag nag ==
罗嗦的要死 ==
下次给你看那个巫婆 的丑样 ! ! ! !

shall off now :))))

To

放心
我已经相通了
我不再会想多了
我会珍惜眼前的 (:

永远都 你 ^^