Saturday, August 15, 2009

`` im sorry ``


我失败了
我并不适合有朋友或拥有朋友
她说的对
我整天伤害爱我的朋友
说她们坏话
我知道你们曾经讨厌我吧?
现在我看你应该讨厌我吧?
我不想的
我已经在改着了
你能不能再给我多一点时间改变吗?
关于JP的事情
我更本也没有去想太多! ! ! !
是JP跟我讲,过后我就说 " 没可能 ! 她那里会喜欢回你的 "
我有为你想,你懂吗?
我不会怪谁说一些我告诉她的事
我现在无人可相信了
我再也不会说你们的东西,你懂吗?
我不想再伤害你们. . . .
我知道你们也会讲我坏话. . . .
我不介意
我当作没有东西
在我心里,我还是爱着你们的
没有人是完美的
在着世界上,谁没有说过他们好姐妹/兄弟坏话?
我不想再讲了!
我想珍惜她们
真的很对不起
我说了一些很伤你的东西
我们可以做会好朋友吗?
我真的知错了
我做了一个很大的错误!
我很希望你能原谅我
可以吗?
Im sorry what i've done
Please forgive me?
I promise i would change and wouldn't hurt you guys can?
But i hope you guys won't too.
p/s i still love you all d

I understand what's the meaning of people changing in their
life
I know not you want it cause we now at different class and we
less together
sometimes i envy you de
Im really grateful to have you as a friend, I MEAN IT!
I didn't treated you like a driver or what.
I really feel paiseh when want you fetch.
If you don't want de it's ok you can say it ma
You didn't tell me, how i know?
Backstabbed?
People also will de especially you, i don't belief that you never right?
But backstabbed also have the limit.
i know for you guys my limit is high right?
i don't know but i really hope im not.
Rumi, can you just forgive me?
Im sorry k?