Sunday, September 6, 2009

Syok-ing Day ♥

喜欢一个人原来很难
我有个朋友
跟我说
有个女生很喜欢他
每当她和她男友发生了一些事情另对方
伤心的事时,
她就会找我的朋友
但是我的朋友有了女友
他把全部东西都告诉他女友的
从来没有瞒着她!
他女友就感到有点失落
有一天,那个女生找我朋友
很伤心的跟我朋友说她和她男有的东西
她最后哭着抱着我的朋友
不是那种朋友抱
是好像情侣的抱 !
我的朋友被吓到 !
就安慰她噜
我的朋友把事实告诉他女友
女友很伤心但是还撑着不哭
日子久了
我的朋友终于把真相告诉他女友
他说
其实那个女生有跟他亲吻
她误会把我的朋友当做他男友
我的朋友不懂怎样
本来那个女生有伸出她的舌头想跟我朋友 " 打 K Lun " 的
我的朋友没有伸出 !
而闭着嘴
他女友很伤心
还想提出分手
但是我的朋友最后把真相告诉了她
她哭着一直说要分手
因为爱我的朋友,所以选择不要分
__________________________________________
爱情作么会酱糟的啊 !
喜欢一个人,但是那个人不喜欢你
拒绝他/她
又怕他/她会做傻事
=="
我们人类都不想要的嘛 !
难道要在一起吗?
勉强没幸福的嘛 !
如果跟你在一起
但是没有感觉的在一起
会开心吗?
你会罢了
我们不会 !
你懂吗?
外面还有很多的 !
不一定是我的朋友嘛
难道你要做人家第三者啊?
好心 !
别想要这样啦 !
不要破坏人家的感情嘛
你以为做了人家第三者很幸福啊 ?
你错了 !
对方和他女友一点都不会幸福的 !
都是你这第三者造成出来的 !
人家会看不起你 !
反而会远离不跟你做朋友
怕你抢她们的男友
靓女
你酱美
会找到你的幸福的 !
______________________________________________
Mind me for writting those x)
My friend problem keke~
GIVE COMMENT IF GOT ANY (:
Today was the best/bad day for me
keke~
Went roller narh ^^
So fun larh today
Weeeeeeeeeeeeeeeeee~
11am++ went to CF
Not many people wor =="
For sure sien geh
Suddenly !
My ' gao xing " finally here le ^^
Hon kit & Marcus at roller xD
They went eat MC sinnn
Me & ruby go play luuuu~
So sien. . .
Then the fun had started (:
Many people come le ^^
All pro lai d + is all boy =="
Less girl geh
Quite fun narh ^^
play play play !
Roller roller roller ~
So swt larh
all the Pro's play catch catch
So fast d they roller x)
I pokai 4 times leh
TT
All also make people fall d
Last geh is very worst
Bang my chin/mouth =="
Now bengkak jor
TT
Some more bleeding
TT
I didn't cry leh @@
I found out something
TT
I can't seem to face the truth
i pokai jor
Then many people come find me play @@
Swt larh =="
All those pro go so fast ^^
Very funnnnn~
I like the part is hold people hand then many people
keke
first is hon kit hold me d
Then marcus hold luuu~
he do crab leg =="
Then got people pull us xD
I middle leh O____O
Fun ^^
i hold " his " hand narh
I am the first girl he hold narh
keke
Then go home leeee~
sien sien
& now updating (:
Tomorrow is the day x)