Monday, March 15, 2010

Continue ~

13.3.2010

一整天都是睡覺過生活.

對 我是豬 (:
因為我米事情做
電腦無斷斷上卜到喔 ><

睡覺~inq ~

14.3.2010


Today i went to church with my parents.
I slept during in church >< bad image ):
Cause my eyes really very pain ><
Now swallon T^T

After church go mid valley.
wanted watch Alice in wonderland but unfortunately no tickets
So changed plans and watched Confusions [ 孔子 ]

The show not bad (:
Quite meaningful


Went home early cause it was so boring

Has MCD for dinner by friend treated.
Delicious


我想念我老公
最近在我部落是很少提到滴消息 ?
唉~ 抱歉吶 貝比們

我卜方便透露我和滴東西 ><
有人會爆出去 T^T

我很想念老公大人


生日就快到了 ^^ 吼吼 ~
期待inq~


我貝比14號生日

祝你生日快樂
祝你生日快樂
祝你生日快樂
祝你生日快樂 ~ !

祝福你跟你老公永遠幸福快樂喔
也要永遠都很美麗
一切都順順利利♥