Monday, March 15, 2010

祝福語 + 自戀照 ♥ 最後一篇*

3篇post

希望貝比們或路過滴貝比們步介意我update醬多次喔 ><
因為本人會口能這幾天卜上線了 T^T
家裡滴 POTONG 東東sot機鳥 T^T
我上卜到網 ><

所以這幾天滴行程會遲點更新 + 上mun姐老公大人滴生日
祝福 :X
也會在這篇post提早祝福
希望你們會收下我這簡單滴心意喔 ^^


Mun 姐 
16.3.1993

Eventhough we just know through internet
But im happy to be your kai mui
I like your personality very much
Really happy to know you so much
mwak

Happy seventeen birthday

Hope you njoy yr bday today (:


輪到老公大人嚕 xDDD


以熱烈滴掌聲歡迎


































Happy Birthday (:

hohos ~
PS ~!
There wont be any pictures :X
hahas ~
one day sure let you readers see





吼 ~
很好看涅 XD
呵呵 老公大人生日是有慶祝滴 (:
卜透露 xP


我就要閃了喔 T^T
知道貝比們一定卜捨得我滴啦 :P


臨走之前附上幾張自戀照啦 :D
怕你們忘了我 XD









最後一句 (:

愛你們吶 ♥